Тег: металлургия
Які країни спеціалізуються на утилізації суден, які зміни чекають на ринок, і чи могла б на цьому заробляти і Україна?
Частка української продукції в імпорті сталі в США мінімальна і не має суттєвого впливу на американських виробників.
Вплив війни на підприємства ГМК і вже наявні високі логістичні витрати наближають час, коли наслідки для галузі стануть незворотними.
В якості альтернативи холдинг доставлятиме коксівне вугілля суднами із США.
Караван у складі судна "Капітан Антипов" та 5 барж відправлено в Сербію.
Витрати на відповідний імпорт становили 1,37 млрд євро.
Завод, який щорічно вироблятиме 30-40 тис. тонн рідкого чавуну, використовуватиме природний газ, а потім перейде на низьковуглецевий водень.
Компанія активно доставляє труби морем до порту Батумі.
Реалізація цих планів супроводжуватиметься збільшенням інвестицій.
Компанія прагне розширювати частку в сегменті труб для будівництва в регіоні.
В напрямку портів було перевезено 15,2 млн тонн руди.
Тож можливості українських металургів на європейському ринку не є конкурентними.
Дослідницькі роботи над цим проєктом почалися ще у 2023 році, коли було виконано 14 дослідних прокатів.
Підприємство щорічно перероблятиме 18 млн тонн низькоякісної залізної руди, виробляючи 12,6 млн тонн високоякісного концентрату на рік.
Тамтешні виробники сподіваються, що Україна ще багато років буде спрямовувати матеріали здебільшого на внутрішній ринок для відновлення.
Збереження контролю над Покровськом, тарифи "Укрзалізниці", стабільне енергопостачання та робота морського коридору: як ці фактори впливають на обсяги перевезень вантажів ГМК.
Компанія продовжує працювати над зменшенням викидів, збільшуючи частку закупівлі "зеленої" електроенергії.
Продажі залізничної продукції за I півріччя зросли на 29% до 58 тисяч тонн.
Для експорту залізничної продукції на далекі ринки "Інтерпайп" використовує автотранспорт, фідерні судна і океанські контейнеровози.
Витрати на імпорт склали 1,4 млрд євро.