Влада Австрії узгодила рамковий план на 2024-2029 роки, що передбачає інвестиції у розмірі 21,1 млрд євро в оновлення існуючих та будівництво нових залізничних ліній та станцій. План на 2023-2028 роки охоплював інвестиції у розмірі 19 млрд євро. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Прийняття нового рамкового плану обумовлено зростанням цін та інфляційними процесами в єврозоні, що вимагало перегляду кошторисів та графіків реалізації інфраструктурних проектів Федеральних залізниць Австрії (ÖBB).

Буде продовжено виконання поточних великих проектів, таких як будівництво Земмерингського та Бреннерського базисних тунелів, а також високошвидкісної лінії Koralm, випробувальні поїздки першою ділянкою якої розпочалися у вересні 2023 році.

Крім того, зусилля ÖBB будуть зосереджені на розвитку приміських повідомлень ліній та інфраструктурних об'єктів для вантажних перевезень.

Частину інвестицій спрямують на впровадження цифрових технологій.

Для підвищення пропускної спроможності мережі планується будівництво других шляхів ряді ділянок. Лінія Відень-Зальцбург стане чотириколійною на підході до Зальцбурга.

Оптимізація рамкового плану дозволить зрушити на більш ранній термін дати завершення кількох проектів реконструкції окремих ліній та ділянок.

Поряд з інвестиціями рамкового плану на поточний утримання залізничної інфраструктури у 2024-2029 роках виділяється близько 4,7 млрд євро.