Фахівці компанії Alstom визнали успішними результати демонстраційної комерційної експлуатації в канадській провінції Квебек поїзда Coradia iLint із живленням від водневих паливних елементів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

З середини червня до кінця вересня 2023 року поїзд здійснив понад 130 рейсів загальною довжиною 10 660 км та перевіз понад 10 тис. пасажирів.

Використання поїзда замість дизельного рухомого складу дозволило заощадити приблизно 8400 л палива та запобігти викиду в атмосферу 22 т діоксиду вуглецю.

В даний час у Північній Америці електрифіковано лише 1% протяжності залізничної мережі. Декарбонізація рейкового транспорту визнана важливою метою у рамках поставленого завдання щодо зниження шкідливого впливу на навколишнє середовище.

Ця мета може бути досягнута за рахунок електрифікації ліній, так і застосування альтернативних рішень, зокрема використання рухомого складу з живленням від акумуляторів і паливних елементів.

Alstom та Інститут досліджень водню при Університеті Квебеку в м. Труа-Рів'єр планують на початку 2024 року завершити аналіз результатів та випустити заключний звіт щодо проекту, реалізованого за підтримки уряду Квебеку за участю залізничного оператора Chemin de fer Charlevoix.