Тег: Alstom
Половина із 117 поїздів обслуговуватиме приміське сполучення, половина - регіональне.
В компанії інформують, що широка програма по ремонту і оновленню систем буде реалізована на спеціалізованому об'єкті компанії у Вілтширі.
Необхідність створення нової сервісної бази продиктована зростанням ринку мультимодальних перевезень Польщі.
Після періоду тестової експлуатації локомотив знов зроблять дизельним.
Загальна вартість проекту становить близько 450 млн євро, частка Alstom становить приблизно 25%.
Це означає збільшення удвічі пропозиції з перевезень пасажирів залізницею на Лазуровому узбережжі Франції.
Контракт оформлено в рамках підготовки до пуску на умовах відкритого доступу до інфраструктури пасажирського сполучення між Лондоном і Стерлінгом.
Розширення підприємства в Хорнелл дозволить повернути виробництво в США, а також активніше задіяти американських постачальників комплектуючих.
Загалом заплановане будівництво чотирьох сервісних депо.
Частину коштів спрямують на будівництво нової та модернізацію наявної інфраструктури для реалізації нових проєктів.
Швидкісні поїзди французької компанії можуть збільшити пропускну здатність та знизити вартість проїзду між Лондоном та континентальною Європою.
Це найбільший проєкт французької компанії з оновлення рухомого складу подібних транспортних систем.
Потяги, збудовані на заводі в італійському Савільяно, розраховані на швидкість до 160 км/год.
Збільшення виробничих потужностей компанії необхідно, щоб забезпечити відповідність попиту на сучасний високошвидкісний рухомий склад.
Загалом буде поставлено високошвидкісних 18 поїздів.
Завод передали німецькому оборонному концерну KNDS.
Співпраця розрахована на 5 років.
Кожен поїзд забезпечений дисплеями для відображення в реальному часі відомостей про приліт та виліт літаків.
Крім того, сторони домовилися про впровадження сучасних технологій та технічних засобів на мережі залізниць країни.
Виконання контракту триватиме до 2029 року.
