Alstom веде переговори щодо запуску високошвидкісних двоповерхових поїздів через тунель під Ла-Маншем, що призведе до зниження цін та збільшення пропускної здатності, оскільки другий за величиною виробник поїздів у світі прагне скористатися перевагами зростання попиту на залізничні послуги в Європі.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Виконавчий директор Alstom Анрі Пупар-Лафарж заявив, що поїзди компанії можуть збільшити трафік на маршрутах з Лондона до материкової Європи, додавши, що її Avelia Horizon зможе курсувати через підводний тунель під Ла-Маншем.

"Двоповерховий поїзд має багато переваг. Це високошвидкісний поїзд з найнижчою вартістю за місце та найбільшою пропускною здатністю", - додав він.

Нові поїзди можуть розвивати швидкість понад 300 км/год, і Alstom вже підписала контракти на їх постачання французькому залізничному оператору SNCF, хоча поставки неодноразово затримувалися і очікуються лише у 2026 році.

Будь-які нові поїзди, що курсують на маршрутах Eurostar, повинні бути схвалені оператором, і цей процес може тривати "кілька років". Поїзди, що курсують з Лондона до материкової Європи, також повинні будуть бути схвалені регуляторами та відповідати суворим правилам безпеки тунелю під Ла-Маншем.

За словами галузевих експертів, забезпечення нових поїздів, сертифікованих для руху через тунель під Ла-Маншем, залишається одним з найбільших викликів для потенційних учасників.

Alstom скористалася перевагами зростання конкуренції на маршрутах у материковій Європі, підписавши контракт на 850 мільйонів євро на постачання та обслуговування 12 своїх двоповерхових поїздів для Proxima, нещодавно створеного приватного оператора у Франції.

Пупар-Лафарж заявив, що модернізація європейської залізничної інфраструктури та збільшення обсягів перевезень також принесуть користь компанії в найближчі роки. Вона вже нещодавно спостерігала зростання замовлень у Німеччині, включаючи контракт на 3,6 мільярда євро на постачання приміських поїздів для мережі S-Bahn Rheinland у західній Німеччині.