Компанія Alstom представила дизайн одноповерхового електропоїзда на основі конструктивної платформи Coradia Stream для іспанського оператора Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC). Поїзди планується використовувати у швидкісному сполученні між Барселоною та аеропортом Барселона - Ель-Прат імені Жозепа Таррадельяса по новій лінії, яка відкриється у 2026 році.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
У п'ятивагонному поїзді буде 10 двостулкових дверей з кожного боку, 209 сидінь, у тому числі 7 відкидних. Загальна місткість поїзда - 656 пасажирів. З урахуванням специфіки експлуатації у вагонах передбачено широкі проходи та додатковий простір для багажу.
Крім звукового сповіщення про закриття дверей, застосована система світлових сигналів: зелений вмикається під час відкриття, червоний - при закритті.
Кожен поїзд забезпечений 20 панорамними дисплеями (по чотири на вагон) з інформацією про рух поїзда та 9 дисплеями для відображення в реальному часі відомостей про приліт та виліт літаків. Крім того, встановлені 12 зовнішніх рідкокристалічних дисплеїв: 2 торцевих і 10 бічних.
Для посадки пасажирів з обмеженою мобільністю передбачений пандус, що автоматично висувається. У кожному поїзді виділено два місця для таких пасажирів, облаштовано дві багатофункціональні зони для велосипедів, візків. При розробці конструкції поїзда враховано екологічні критерії щодо вибору матеріалів, тягового приводу, енергоефективності та рециклінгу використаних компонентів.
Поїзди між центром Барселони та обома терміналами аеропорту курсуватимуть з 15-хвилинним інтервалом.