В Адміністрації Панамського каналу попередили, що введенні через посуху обмеження транзиту та осадки суден діятимуть принаймні наступні 10 місяців, тобто протягом першої половини наступного року.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Telegraph.

На шлюзах Panamax осадка залишається незмінною, а кількість проходів обмежена в середньому до 22 суден на день.

Для шлюзів Neopanamax доступна максимальна осадка встановлена на рівні 44 футів, а кількість проходів залишається незмінною - в середньому 10 суден на день. 

Станом на 29 серпня загалом на вхід до Панамського каналу з боку Атлантики та Тихого океану стояло 135 суден. З них 53 забронювали слоти та пройдуть через Панамський канал без затримок у призначену дату.

Судна, які не забронювали слоти, мусять чекати на прохід від 9 до 10 днів, порівняно з 5 днями у звичайних умовах. У зв’язку з цим деякі контейнеровози, можливо, віддадуть перевагу альтернативному маршруту через Суец, вважають експерти. 

Втім, наразі введені обмеження не вплинули на популярність каналу як кращого маршруту для контейнерних перевезень. Панамський канал залишається основним маршрутом для 57,5% вантажів від загального обсягу, що перевозяться контейнеровозами з Азії на східне узбережжя США.

Цей показник відповідає рівню 2022 року, відзначила Адміністрація Панамського каналу. 

За даними Адміністрації, за перші 9 місяців 2023 фінансового року 69,6% суден типорозміру Neopanamax мали граничну осадку менше 44 футів. При цьому багато суден, що йдуть через Панамський канал, використовують додаткові мультимодальні опції.