Тег: Панамский канал
Зростання тоннажу, що пройшов через канал, відбулося тільки в сегменті автомобілевозів.
Метою заходу є резервування прісної води та підвищення рівня озер, який знизився через небувалу посуху та відсутність опадів.
Станом на 29 серпня загалом на вхід до Панамського каналу з боку Атлантики та Тихого океану стояло 135 суден.
Транзит каналом обмежено через аномальну посуху.
Сервіс відстеження суден Vesselfinder показує черги понад 80 суден на обох кінцях каналу.
Судно мало пройти з найбільшою за історію каналу партією вантажу, проте рекорд не відбувся через обмеження щодо осадки, введені внаслідок тривалої посухи.
Також запроваджуються нові обмеження на максимальну осадку.
Через ці шлюзи можуть проходити судна довжиною до 366 м, шириною 49 м та осадкою 15,2 м.
Оператор каналу попереджає про можливе запровадження інших заходів економії води, зокрема обмеження кількості суден.
Наразі через канал проходить 35, планується скоротити кількість слотів до 28 на день.
Прогнозується, що до липня цього року рівень води в озері Гатун, найбільшому з двох озер, що живлять канал, досягне історичного мінімуму.
Зниження пов'язане з геополітичною обстановкою у світі, глобальною рецесією та зниженням комерційної активності в Китаї.
Новий збір стягуватиметься з суден, які потрапили, наприклад, в аварію та залежатиме від їх розміру, типу та вантажу.
Кількість тарифів зменшиться з 430 до 60, в результаті рахунки за транзит ключовим водним шляхом зростуть.
Размер сбора будет зависеть от объема выбросов.
Панамский залив является местом зимовки мигрирующих горбатых китов и соблюдение этих мер важно как для безопасности морских животных, так и для судоходства.
Климатические изменения привели к тому, что в канале в засушливые месяцы слишком мало воды, а в период между ними - штормы и ливни переполняют шлюзы водой.
Увеличение количества осадков в бассейне канала подняло уровень озера Гатун, что позволило увеличить максимальную разрешенную осадку для судов класса Neopanamax.
Также на данный момент увеличена максимальная осадка на водном пути.
Это даст морской отрасли больше времени для подготовки к корректировке платы за слоты.