Тег: Панамский канал
Очікується, що через шлюзи каналу пройдуть 54 пасажирські судна типорозміру Neopanamax.
Судно прибуло з порту Мансанільо.
Проти проєкту водосховища заперечують місцеві фермери та жителі, чиї землі можуть бути затоплені внаслідок будівництва.
Для LNG- та LPG-газовозів нова система буде доступна з вересня 2024 року, для інших типів суден - з жовтня.
Дедвейт судна складає близько 20 тисяч тонн.
Зниження обумовлено скороченням кількості транзитів суден для перевезення генеральних вантажів, а також пасажирських суден та нафтотанкерів.
Це максимум за період з жовтня минулого року.
Обмеження добового числа транзитів почали запроваджувати з липня задля економії води, що використовується для наповнення шлюзів.
Скорочення кількості проходів суден з 36 одиниць на добу до 24 - рівноцінно втраті 100 млн тонн вантажів на цьому маршруті.
Панамський канал знизив пропускну здатність через наслідки посухи, а у Суецькому знижується трафік через нестабільну ситуацію в Червоному морі і Аденській затоці. Судноплавні компанії змінюють логістику, що врешті може вплинути на економіку цілих регіонів.
Це свідчить про різку зміну в світовій морській логістиці.
Альтернативна ділянка сервісу OC1 пройде по суходолу.
Залізниця має сприяти відродженню вантажного коридору, який занепав з відкриттям Панамського каналу.
Зростання тоннажу, що пройшов через канал, відбулося тільки в сегменті автомобілевозів.
Метою заходу є резервування прісної води та підвищення рівня озер, який знизився через небувалу посуху та відсутність опадів.
Станом на 29 серпня загалом на вхід до Панамського каналу з боку Атлантики та Тихого океану стояло 135 суден.
Транзит каналом обмежено через аномальну посуху.
Сервіс відстеження суден Vesselfinder показує черги понад 80 суден на обох кінцях каналу.
Судно мало пройти з найбільшою за історію каналу партією вантажу, проте рекорд не відбувся через обмеження щодо осадки, введені внаслідок тривалої посухи.
Також запроваджуються нові обмеження на максимальну осадку.