За перші п'ять місяців 2025 року трафік контейнеровозів через Панамський канал досяг нового максимуму: було зафіксовано 1200 транзитів в обох напрямках.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Alphaliner.

Це на 10,2% більше в річному обчисленні в порівнянні з 2024 роком і на 4,1% більше попереднього рекорду, встановленого за аналогічний період 2022 року.

Зростання в першу чергу обумовлено суднозаходами Neo Sub-Panamax місткістю від 7 500 до 10 000 TEU, на частку яких з січня припадає понад 25% всіх контейнерних перевезень, при цьому транзит збільшився на 30,2% в річному обчисленні.

Це зростання відбулося після складного періоду для Панамського каналу, який зіткнувся з серйозними посушливими умовами в 2023 році, що призвело до значних обмежень і відставання в 154 судна відносно серпня 2023 року, при цьому час очікування в середньому становив 21 день.

Адміністрація Панамського каналу (ACP) впровадила заходи з економії води, зменшивши щоденні транзитні перевезення та надаючи пріоритет при бронюванні для великих суден з метою оптимізації використання водних ресурсів.

До листопада 2024 року ACP повідомила про фінансові прибутки в розмірі від 400 до 450 млн доларів в четвертому кварталі, що пояснюється повністю заповненою системою бронювання, яка збільшила середній розмір суден, що дозволило пропускати більше контейнерів за меншу кількість транзитів.

Підвищення рівня води у 2025 році, особливо в озері Гатун, сприяло відновленню, що дозволило каналу працювати з пропускною спроможністю, близькою до нормальної.