MSC матиме достатній флот, щоб розгорнути власну глобальну мережу сервісів, коли припиниться дія угоди про альянс із Maersk: за оцінками Alphaliner, наведеними в останньому випуску щотижневого моніторингу ринку, місткість флоту перевізника до кінця наступного року перевищить 6 млн TEU.
Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.
Станом на 16 травня флот MSC налічував 753 власних та зафрахтованих контейнеровозів сукупною місткістю 4,957 тис. TEU.
До кінця цього місяця з поставкою двох нових суден MSC подолає позначку в 5 млн TEU: 30 травня у свої перші рейси на маршрутах, що пов'язують Азію з північною та південною Європою, вирушать 24-тисячники MSC MICHEL CAPPELLINI та MSC GEMMA.
З портфелем замовлень, що налічує на сьогодні щонайменше 127 суден сукупною місткістю 1,66 млн TEU, флот швейцарської групи, ймовірно, досягне 6 млн TEU вже до середини 2024 року.
Цей прогноз можна вважати консервативним, оскільки він враховує лише графік поставок нових суден, що будуються, і не враховує придбань на вторинному ринку, на якому MSC також дуже активна.
Кількість суден, скупованих групою на вторинному ринку за період із середини 2020 року, перевищує 300, а їхня сукупна місткість - 1,2 млн TEU. Цей флот створив би перевізника, який у глобальному рейтингу зайняв би восьме місце між HMM (з флотом місткістю 816 тис. TEU) та ONE (1,5 млн TEU).
Сукупний світовий флот контейнеровозів налічує на сьогоднішній день 6,6 млн суден сукупною місткістю майже 27 млн TEU. А на початку століття він становив лише близько 5 млн TEU - стільки, скільки зараз обслуговує операції одного лише MSC.