В Аренталі біля Інсбруку (Австрія) розпочали прохідницькі роботи на ділянці H41 Зілль-Пфонс - найдовшій у проекті спорудження Бреннерського базисного тунелю.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Консорціум у складі компаній Implenia Österreich, Implenia Schweiz, Webuild та CSC costruzioni з середини січня 2022 року веде будівельні роботи за контрактом вартістю 651 млн євро.

Лот H41 включає механізовану прохідку 22,5 км ходових труб та 38 поперечних галерей сумарною довжиною 2,3 км. Оскільки в рамках лоту H41 пройдено розвідувальний тунель, сформовано досить повне уявлення про геологічні умови на ділянці.

Лот H41 передбачає також будівництво залізниці Зілль-Пфонс, підземної станції для зупинок в екстрених випадках в Інсбруку, тунелів підходу (розвідувальних та допоміжних) та шляхопроводу над автомобільною дорогою A13.

На етапі будівництва, яке триватиме до літа 2028 року, буде створено 400 прямих робочих місць та понад 1000 непрямих.

Проектна довжина Бреннерського базисного тунелю, що зв'язує Австрію та Італію, становить 55 км, а разом із відгалуженням, що з'єднує його з обходом Інсбрука, - 64 км.

Сумарна довжина ходових труб, розвідувальних, службових та виконуючих допоміжні функції тунелів становитиме 230 км, з них пройдено вже понад 150 км.

Після завершення спорудження базисного тунелю на поїздку між Інсбруком та Больцано знадобиться 40 хвилин.