Під час вимушеної зупинки виробництва Інгулецький ГЗК Групи "Метінвест" спрямував зусилля на проведення ремонтних робіт техніки та обладнання, залучених до виробництва.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію підприємства.

Наразі в залізничному цеху підприємства триває обслуговування й поточні ремонти рухомого складу.

"Через об’єктивні економічні та логістичні фактори, спричинені воєнними діями в Україні, Інгулецький ГЗК тимчасово зупинив видобуток руди й випуск концентрату. Тому на цей час підприємство почало залучати працівників цехів до проведення ремонтних робіт техніки гірничотранспортного комплексу та обладнання дробильно-збагачувального переділу", - йдеться в повідомленні.

У залізничному цеху виконують профілактичні перевірки й поточні ремонти техніки.

Зазначається, що їх проводять щомісяця. Так, протягом липня заплановано відремонтувати сім тягових агрегатів ОПЕ-1АМ. У минулому ж місяці спеціалісти підприємства "Метінвест-Промсервіс" уже перевірили технічний стан і полагодили 14 тепловозів та електровозів, а також відновили 46 вагонів.

Під час ремонтних робіт на локомотивах провели випробування гальмівного обладнання, автозчіпних пристроїв, колісних пар. Також перевірили кріплення моторно-осьових підшипників і підвісок тягових двигунів, стан і характеристики дахового обладнання, оглянули запобіжники й контактори високовольтних ланцюгів, виміряли опори ізоляції силових та допоміжних електричних ланцюгів.

На дільниці з ремонту локомотивів фахівці цеху сервісного обслуговування Інгулецького ГЗК власними силами виконали технічне обслуговування семи тягових агрегатів, а на дільниці з ремонту вагонів полагодили 73 думпкари.

Фахівці залізничної служби підприємства зазначають, що підтримка локомотивного парку в справному стані надалі забезпечить безперебійність вивезення гірничої маси з кар’єру.

957831f3a1ae4b98a9ea10bd9fca51cd_992x744

de3359fd4be5489b95945efbb3eba91f_1024x768