Залізничники Центрального ГЗК, що входить до групи "Метінвест", розробили та реалізували проєкт зі скорочення відстані транспортування руди на дробильну фабрику. Ініціатива заощаджуватиме щороку майже пів тисячі тонн дизельного пального, а це - понад 25 млн грн.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію "Метінвест".
Увагу фахівців управління залізничного транспорту (УЗТ) привернули два маршрути транспортування руди на дробильну фабрику. Першим маршрутом транспортується 3 млн т /рік, другим – 2,6 млн т/рік.
"Враховуючи поточну конфігурацію виробництва та схеми колійного розвитку УЗТ, ми знайшли спосіб оптимізувати два з трьох маршрутів транспортування руди, - розповів Андрій Бриковець, начальник виробничого бюро УЗТ Центрального ГЗК. - Діючий маршрут від ст. "Грекувата", яким донині здійснювались перевезення на дробильну фабрику руди, становив завдовжки 7,9 км".
Побудова з’їзду дозволила перевозити руду безпосередньо до фабрики, скоротивши відстань транспортування на 5 км. Відповідно, знижуються витрати дизельного палива - на 489 т/рік.
Враховуючи річний макропрогноз щодо вартості дизпалива, проєкт має окупитись за 1,4 місяця.
Схему колійного розвитку спеціалісти реконструювали, побудувавши новий з’їзд від ст. "Розвантажувальна" (ДФ) до ст. "Грекувата-Промислова". Для цього була розроблена проєктно-кошторисна документація, збудований під’їзд - ділянка в 0,7 км колії та залізничного насипу для підйому на естакаду для вивантаження.
На всі роботи фахівці витратили близько двох місяців.