Тег: Метинвест
Відремонтований тепловоз вже прямує до Кривого Рогу.
Враховуючи річний макропрогноз щодо вартості дизпалива, проєкт має окупитись за 1,4 місяця.
Це один із останніх проєктів, у яких використано сталь "Азовсталі".
Судна були спущені на воду в 2022-2023 рр, вони можуть ходити в водах Арктики і Антарктики та оснащені підводними човнами.
Компанія надалі очікує отримувати по одному судну з 80 тис. тонн американського коксівного вугілля щомісяця.
Очікується, що перші модернізовані Stryker із захисними решітками будуть випробувані у бойових умовах уже найближчим часом.
Трали вже довели свою ефективність на фронті, беручи на себе удари замість танків.
У 2025 році планують оновити майже 6 км колій.
В якості альтернативи холдинг доставлятиме коксівне вугілля суднами із США.
Відремонтований локомотив обкатали на вивезенні гірничої маси, на цей час за одну ходку техніка вже перевозить 1,1 тис тонн руди.
В компанії вважають, що регуляторні органи і держкомпанії мають будувати діалог з бізнесом про тарифну політику, адже це вплине на діяльність підприємств і показники економіки.
Проєкт передбачає створення одного з найсучасніших заводів із виробництва зеленої сталі в Європі потужністю 2,7 млн тонн на рік.
Підземний комплекс будівель слугуватиме нацгвардійцям на Донецькому напрямку.
Зокрема, в компанії "Метінвест" зазначили, що під час війни вантажні тарифи УЗ зросли для металургів більше, ніж удвічі.
Базою для шпиталю стали сталеві бункери-"криївки", модернізовані та конструктивно змінені згідно з потребами військових медиків.
Купуючі металпродукцію у країни-агресора, такі виробники фактично фінансують війну.
Армії багатьох країн світу активно використовують ці авто, оскільки за всіма параметрами вони зарекомендували себе як легкі, малопомітні та швидкі.
Це в півтора рази більше, ніж минулого року.
За певних умов, порти Великої Одеси можуть зіткнутися з обмеженнями пропускної здатності.
В "Метінвест" сподіваються також, що відносно вільний доступ українських компаній до європейського ринку буде збережено.