Тег: Метинвест
Судна були спущені на воду в 2022-2023 рр, вони можуть ходити в водах Арктики і Антарктики та оснащені підводними човнами.
Компанія надалі очікує отримувати по одному судну з 80 тис. тонн американського коксівного вугілля щомісяця.
Очікується, що перші модернізовані Stryker із захисними решітками будуть випробувані у бойових умовах уже найближчим часом.
Трали вже довели свою ефективність на фронті, беручи на себе удари замість танків.
У 2025 році планують оновити майже 6 км колій.
В якості альтернативи холдинг доставлятиме коксівне вугілля суднами із США.
Відремонтований локомотив обкатали на вивезенні гірничої маси, на цей час за одну ходку техніка вже перевозить 1,1 тис тонн руди.
В компанії вважають, що регуляторні органи і держкомпанії мають будувати діалог з бізнесом про тарифну політику, адже це вплине на діяльність підприємств і показники економіки.
Проєкт передбачає створення одного з найсучасніших заводів із виробництва зеленої сталі в Європі потужністю 2,7 млн тонн на рік.
Підземний комплекс будівель слугуватиме нацгвардійцям на Донецькому напрямку.
Зокрема, в компанії "Метінвест" зазначили, що під час війни вантажні тарифи УЗ зросли для металургів більше, ніж удвічі.
Базою для шпиталю стали сталеві бункери-"криївки", модернізовані та конструктивно змінені згідно з потребами військових медиків.
Купуючі металпродукцію у країни-агресора, такі виробники фактично фінансують війну.
Армії багатьох країн світу активно використовують ці авто, оскільки за всіма параметрами вони зарекомендували себе як легкі, малопомітні та швидкі.
Це в півтора рази більше, ніж минулого року.
За певних умов, порти Великої Одеси можуть зіткнутися з обмеженнями пропускної здатності.
В "Метінвест" сподіваються також, що відносно вільний доступ українських компаній до європейського ринку буде збережено.
Великий бізнес відзначає відкриття чорноморського коридору, як головний логістичний успіх 2023 року, але остерігається кадрових проблем на тлі мобілізації в 2024 році.
В компанії також повідомили, що саме її вантажі пішли першими після зернових українським морським коридором.
В компанії зазначили, що перевалка в польських портах проходить учетверо повільніше, ніж на чорноморських терміналах.