На Північний ГЗК компанії "Метінвест" після капітального ремонту повернувся оновлений двосекційний магістральний тепловоз 2ТЭ10М. Локомотив вже приступив до роботи - він зайнятий на перевезенні гірничої маси в Першотравневому кар’єрі.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію "Метінвест".

Тепловоз капітально ремонтували спеціалісти Даугавпільського локомотиворемонтного заводу.

"На двох секціях (№ 98-99) до заводських параметрів оновили всі ключові вузли та агрегати. Ремонтники поновили експлуатаційні характеристики і ресурс всіх агрегатів техніки", - йдеться в повідомленні.

Це дозволить подовжити термін служби техніки ще на шість років.

Щоб машина надійно працювала, оновили працездатність основного та допоміжного обладнання. Зокрема, головного дизель-генератора, тягових електродвигунів, двохмашинного агрегата, електродвигунів малої потужності. Також виконали ремонт механічного та електричного устаткування: турбокомпресорів, холодильної камери, компресора, а також контрольно-вимірювальних приладів. Відремонтована також екіпажна частина: кузов, головна рама з автозчепленням, візки з колесними парами.

Відремонтований локомотив обкатали на вивезенні гірничої маси, на цей час за одну ходку техніка вже перевозить 1,1 тис тонн руди.

"В умовах численних обмежень і викликів війни одним із пріоритетів в компанії залишається підтримка працездатності техніки. Комбінат продовжує оздоровлювати рухомий склад, щоб забезпечити надійність та ефективність процесів транспортування гірничої маси", - розповів начальник УЗТ Північного ГЗК Володимир Назаренко. 

Загалом на капремонти залізничного обладнання та техніки Північного ГЗК 2024 року спрямовано 122 млн гривен.

92b5e537af5e469abd2b98ed7821fa4e_1152x768

a8cedb65eb1848e59e6ce6054f3604e8_1152x768

7f68417d249747229df91d43e1ee659b_1152x768