Через збільшення експортних вантажопотоків, зокрема продукції АПК і ГМК, через порти Одеса, Південний, Чорноморськ, а також у звязку з проблемами із забезпеченням електроенергією, існують ризики, що ці гавані можуть зіткнутися з обмеженнями пропускної здатності. Тому важливо працювати над відкриттям портів Ольвія і Миколаїв.

Таку думку висловили у пресслужбі холдингу "Метінвест" в коментарі ЦТС.

"У зв’язку з обмеженими можливостями портів та залізничних станцій, а також ризиками додаткового зниження пропускної здатності через пошкодження в результаті обстрілів. Ще одним ризиком зниження пропускної здатності є дефіцит працівників профільних спеціальностей у зв’язку з мобілізаційними процесами", - зазначили в групі "Метінвест".

У "Метінвесті" підкреслюють, що відкриття Миколаївських портів "суттєво допоможе диверсифікувати вантажопотік та знизити подібні ризики". А спеціалізовані термінали для перевантаження зернових "дозволяють зберігати якість продукції і відповідно можуть забезпечити вищу ціну продукції та валютні надходження в країну".

Але такий сценарій є реалістичним "за умови деокупації завдяки діям ЗСУ певних територій Херсонської області на лівому березі Дніпра", додають у "Метінвесті". Це означає безпечне слідування суден БДЛК для виходу в Чорне море.