Торік на Північному ГЗК були проведені капітальні ремонти колій та стрілочних переводів. На відновлення зношених ділянок колій комбінату "Метінвест" у 2024 році спрямував понад 42 млн грн.

Загалом, у 2024 році на північному комбінаті ремонтні бригади відновили 4,5 км колій та 12 комплектів стрілочних переводів, передає ЦТС із посиланням на виробника. Це залізничні колії, що пролягають на території Першотравневого кар’єру і цеху з вивезення готової продукції управління залізничного транспорту.

Капітальний ремонт передбачає повний демонтаж старої колії, збирання на ланко-збиральній базі рейко-шпальної решітки і, власне, саме укладання полотна за допомогою техніки.

За словами начальника цеху поточного утримання та ремонту колії УЗТ ПівнГЗК Олександра Скиби, залізниця - це ключова складова комбінатської логістики: значний обсяг вантажів доставляється саме коліями, належний стан яких є запорукою надійності перевезень. "Проведений нашим цехом торік обсяг робіт є більшим у півтора рази, ніж був у 2023-му, - каже він. - Останній раз колії та стрілочні переводи ремонтувалися понад 15 років тому, тож назріла потреба у масштабному відновленні, який і здійснив протягом року колектив цеху".

Сьогодні протяжність розгалуженої мережі колій на Північному ГЗК становить майже 300 км.

На 2025 рік у планах Північного ГЗК відновлення 5,7 км колій та 18 стрілочних переводів. Роботи будуть виконуватися на територіях Першотравневого та Ганнівського кар’єрів, а також цеху з вивезення готової продукції УЗТ.

На початку 2025 року повідомлялося, що на Північний ГЗК компанії "Метінвест" після капітального ремонту повернувся оновлений двосекційний магістральний тепловоз 2ТЭ10М. Локомотив вже приступив до роботи - він зайнятий на перевезенні гірничої маси в Першотравневому кар’єрі.