HAVAG, оператор громадського транспорту міста Галле в німецькій федеральній землі Саксонія-Анхальт ввів у дослідну експлуатацію перший вагон трамваю нового покоління TINA модифікації MGT-XL (довжиною 45 м) від компанія Stadler, пише ЦТС.

Він курсуватиме лініями 1, 2 та 3 колії 1000 мм, період дослідної експлуатації триватиме протягом 3 місяців, після чого розпочнеться комерційна експлуатація вагона.

Тестування вагона в реальних умовах дозволить перевірити рівень надійності та функціональності нового рухомого складу, а також провести навчання водіїв.

Компанія Stadler та HAVAG влітку 2022 року уклали контракт на постачання 56 низькопідлогових вагонів TINA: 39 одиниць модифікації MGT-M довжиною 30 м та 17 одиниць MGT-XL завдовжки 45 м. Перші, з 64 місцями для сидіння, можуть перевозити до 167 пасажирів, другі з 96 місцями мають загальну місткість 269 чол. Досвідчена експлуатація укороченого вагона модифікації MGT-M має розпочатися у листопаді 2025 року.

Низький рівень підлоги передбачений по всій довжині вагонів TINA із двома кабінами керування. Трамваї відрізняються високим рівнем комфорту, вони оснащені системами кондиціювання повітря, відеоспостереження та інформування пасажирів, у них є багатофункціональні зони для розміщення інвалідних та дитячих візків. Кабіна обладнана системою допомоги водієві. У вагонах передбачені панорамні вікна та широкі проходи між секціями.

Новий рухомий склад поступово замінить вагони трамвая MGT6D будівлі Duewag, які експлуатуються в Галлє понад 30 років.