У Вінниці представили першу низькопідлогову вставку для трамваїв Tram 2000, виготовлену власними силами фахівців Вінницької транспортної компанії. Ця інноваційна секція створена за зразком прототипу з Цюриха і стала першою серед швейцарських трамваїв, адаптованою для усіх пасажирів: людей на кріслах колісних, батьків з дитячими візочками.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Вінницької міської ради.

"Цюрихський трамвай із вставкою з низькою підлогою хочемо випустити на маршрут цього року. Під час одного з робочих візитів до Швейцарії я побачив такі вагони на їхніх коліях, і тоді виникла ідея перенести цей досвід у Вінницю. У 2024 році ми підписали угоду про реалізацію другого етапу проєкту "Цюрихські трамваї для Вінниці". До 116 Mirage і Karpfen, доставлених раніше, наші партнери безкоштовно передають ще 68 Tram 2000. Також ми домовилися про допомогу у виробництві низькопідлогових платформ на базі Вінницької транспортної компанії та їхню "врізку" в вагони", - зазначив вінницький міський голова Сергій Моргунов.

Виготовлення низькопідлогової секції стало результатом роботи інженерів і майстрів Вінницької транспортної компанії.

У 2026 році планується зробити ще чотири такі вагони.

Роботи над низькопідлоговою вставкою стартували у січні 2025 року. За цей час фахівці ВТК виконали капітальний ремонт передньої та задньої секцій вагона, відновили чотири візки, змонтували середню вставку - каркас для якої виготовило приватне підприємство "Укрторгсервіс". Також завершено монтаж електропроводки, встановлено підлогу, двері, дахове обладнання, каркаси сидінь і міжвагонні переходи, проведено антикорозійну обробку та часткове фарбування.

"Зараз триває монтаж вікон, внутрішньої обшивки, поручнів і нанесення фінішного покриття підлоги. У серпні очікується надходження електронних модулів керування з Цюриха, які будуть змонтовані і налаштовані вінницькими спеціалістами. Після цього трамвай пройде тестування на міських маршрутах і вже у жовтні має вийти в тестову експлуатацію", - розповідає т.в.о. директора Вінницької транспортної компанії Олександр Нечаєв.

Нині у Вінниці вже експлуатується понад 150 одиниць громадського транспорту з низьким рівнем підлоги або пандусами.