Компанія Škoda Group у червні 2025 року завершила постачання 22 повністю низькопідлогових вагонів ForCity Smart (40T) оператору громадського транспорту PMDP міста Пльзень на заході Чехії, що дозволило йому вивести з експлуатації останні високопідлогові трамваї серій K3R-NT та T3 від Tatra, пише ЦТС.
Контракт на постачання двох вагонів з опціоном на 20 одиниць уклали у вересні 2018 року, Škoda була єдиним учасником тендеру.
Опціон реалізували у два етапи, загальна вартість контракту досягла 1,3 млрд чешських крон (52,5 млн євро). Складання рухомого складу виконувалася на заводі Škoda у Пльзені. Оператор PMDP прийняв перший трамвай у липні 2021 року.
Трисекційні вагони 40T з двома кабінами управління оснащені п'ятьма двостулковими дверима з кожного боку, що спрощує посадку та висадку пасажирів.
Кожен вагон довжиною близько 29 м та шириною 2500 мм має 64 місця для сидіння, ще 131 пасажирів можуть їхати стоячи. Вагони, розраховані на максимальну швидкість руху 70 км/год, оснащені системами кондиціювання, відеоспостереження та інформування пасажирів.
Жителів Пльзеня, четвертого за чисельністю населення міста Чеської Республіки, обслуговує мережу із трьох ліній трамваю колії 1435 мм загальною довжиною близько 22 км.