До Хмельницького доставили партію з перших 5 тролейбусів з масштабного замовлення на 44 одиниці, виготовлених на Чернігівщині.

Про це пише ЦТС з посиланням на Chernihiv Time.

Коштуватиме такий транспорт - майже 16 млн євро, з яких 10 млн - кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку, понад 4 млн - гранти від ЄС та США, ще 1,5 млн - з місцевого бюджету.

Машини повністю відповідають усім сучасним потребам: низькопідлогові, з розʼємами для зарядки гаджетів, із системами аудіоозвучення зупинок та відеоспостереження. Є кондиціонери та кнопки відкривання дверей для пасажирів, що дозволить берегти тепло взимку і прохолоду влітку. 

"Тролейбуси отримуємо різні, як класичні, які працюють від електроживлення і мають невеликий запас ходу 2 км приблизно. Це дасть нам змогу обʼіжджати затори, ДТП, ну і частину тролейбусів ми беремо на повному автономному ходу - 20 км", - пояснює міський голова Хмельницького Олександр Симчишин. 

Це дозволило заощадити кошти міста на будівництві нових електроліній та трансформаторних підстанцій. Проблем із запчастинами теж не буде - усі виготовлені у Чернігові. Попри обстріли - підприємство з термінами не підводить. 

У виготовленні кожного українського тролейбуса беруть участь понад 50 підприємств з усіх регіонів України. 

Тому один з найбільших в Україні проектів оновлення парку тролейбусів, який реалізує місто Хмельницький у партнерстві з заводом "Еталон" (м. Чернігів) - важлива подія для всього українського машинобудування. Це сучасна техніка, яка відповідає найвищим вимогам до громадського транспорту: від пониження рівня підлоги тролейбуса на зупинках під час посадки-висадки пасажирів до GPS-трекерів та камер відеоспостереження. Є й можливість автономного ходу. Безпосередньо на виробництві зайняті близько 300 людей.

"До 40% коштів, витрачених державою та громадами на придбання української техніки, повертається до бюджетів всіх рівнів у вигляді податків. Все більше керівників громад усвідомлюють, що придбання української техніки, це робочі місця для українців у складних умовах війни. А локалізація - не просто вимога законодавства, а життєва необхідність, щоб втримати цілі галузі нашої економіки на плаву", - наголосив нардеп Дмитро Кисилевський.