За даними Alphaliner, сукупна місткість світового контейнерного флоту перевищила у травні 2025 року 32 млн TEU - за останні 12 місяців з травня 2024 року приріст склав 8,9%, за 24 місяці з травня 2023 року - майже 20%, пише ЦТС.
На початку 2020 року Alphaliner оцінював місткість флоту для перевезення контейнерів у 23,6 млн TEU, тобто за п'ять років з початку пандемії цей показник зріс на 36%.
В абсолютному вираженні основний приріст за останні 12 та 24 місяці припав на маршрути перевезень, що пов'язують Азію з портами Європи. Це, звичайно, є прямим наслідком "хуситської кризи", яка змусила перевізників перенаправити судна в обхід Червоного моря більш протяжним маршрутом навколо південного краю Африки.
За останні 2 роки з травня 2023 року місткість обслуговуючого сервіси Азія-Європа флоту зросла на 2,26 млн TEU до 7,8 млн TEU.
Це майже чверть усієї працюючої на світовому ринку місткості порівняно з приблизно 1/5 у 2023 році, до початку війни в Ізраїлі та початку нападів хуситів на судна торгового флоту.
Найдинамічнішими сегментами ринку за останні два роки стали Латинська Америка та Індія/Близький Схід: обидва сегменти зростали зі значним випередженням середньоринкових темпів, і частка кожного з них за працюючою місткістю збільшилася до травня до 14% порівняно з 12,7% на два роки раніше.