Уряд Німеччини схвалив будівництво першого заводу з демонтажу та утилізації великотоннажних суден.
Про це пише ЦТС з посиланням на Splash.
Цим об'єктом керуватиме компанія EWD Benli Recycling. Підприємство буде розташоване у Емдені на території материнської компанії Emder Werft und Dock (EWD).
EWD Benli Recycling отримала необхідні державні дозволи, які класифікують її як спеціалізований бізнес з управління відходами. Процес узгодження зайняв майже рік.
Компанія заявила, що планує зосередитися на демонтажі та утилізації морських суден, суден внутрішнього плавання, а також каботажних та пасажирських суден та поромів, вітряних турбін та промислових підприємств.
"Ми вже отримали перші запити, але нам доводилося їх відхиляти через тривале узгодження з владою", - зазначили в EWD Benli Recycling.
На верфі, заснованій у 1903 році під назвою Nordseewerke - Emder Werft und Dock, зараз працюють 150 осіб. Є два плавучі доки, сухий док і причальна стінка довжиною майже 2 км.
"В принципі, ми зможемо демонтувати все, що може потрапити в порт Емден через морський шлюз", - наголошують у компанії.
Ініціатива є відповіддю на поточну практику в галузі, коли багато списаних судів утилізуються у Південній Азії. За даними Асоціації судновласників Німеччини, щороку на злам відправляється близько 700 суден, більшість із яких потрапляють на суднообробні верфі в Пакистані, Бангладеш та Індії, де протягом багатьох років виникають проблеми з безпекою та захистом довкілля.
Початок першої операції з утилізації судів у Німеччині передує набранню чинності в червні Гонконгської конвенції про безпечну та екологічно раціональну утилізацію судів. Конвенція вимагає, щоб суднообробні верфі були всебічно сертифіковані незалежними класифікаційними товариствами з охорони праці та довкілля.
З кінця 2018 року Регламент Євросоюзу з утилізації суден вимагає, щоб усі крупнотоннажні морські судна, що плавають під прапором держави-члена ЄС, відправлялися для переробки на верф, включену до Європейського списку підприємств з утилізації суден. В останній оновлений список увійшли 43 підприємства, у тому числі 31 у Європі, 11 у Туреччині та одне у США.