Вантажний оператор DB Cargo залізниць Німеччини (DB) має намір до кінця 2027 року отримати допуск до експлуатації для системи безпілотного керування гірковими локомотивами на сортувальних станціях. У 2028 році такі безпілотні локомотиви мають з'явитися на найбільших станціях сортування DB Cargo.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Supply.

У розробці серійної системи безпілотного управління візьмуть участь компанії Bosch Engineering та ITK Engineering, що входять до складу групи Bosch.

Прототип системи на локомотиві був успішно випробуваний на сортувальній станції Мюнхен-Північний.

Bosch Engineering займається розробкою бортового пристрою автоматичного керування, включаючи датчики та алгоритми збору даних про навколишнє оточення, ITK Engineering відповідає за створення стаціонарного автоматизованого робочого місця для дистанційного контролю та управління локомотивом, яке служить для введення та адміністрування керуючих команд, а також їх трансляції на локомотив.

Контракт з DB Cargo діятиме до кінця 2027 року.

У фінансуванні проекту VAL (Vollautomatische Abdrücklok) зі створення безпілотного гіркового локомотива бере участь Федеральне міністерство транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини (BMVI), яке у 2020 році виділило на проект 7 млн ​​євро.

У 2021 року оператор DB Cargo уклав угоду з німецькою компанією Railergy на створення системи безпілотного керування гірковим локомотивом.