Компанія Siemens Mobility розпочала виробництво трьох поїздів Mireo Plus H з живленням від водневих паливних елементів, які з кінця 2026 року замінять дизель-поїзди на неелектрифікованій лінії Мюльдорф-на-Інні - Тюслінг - Бургхаузен завдовжки 32 км у південно-східній частині Баварії, поблизу німецько-австрійського кордону.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rynek Kolejowy.

Згідно з сервісним контрактом, Siemens Mobility візьме на себе обслуговування пункту заправки поїздів водневим паливом.

У рамках проекту залізниці Німеччини (DB) збудують у Мюльдорфі-на-Інні електролізну установку для генерації водню.

Змонтовані на даху водневі паливні елементи разом із розміщеним під кузовом накопичувачем на літій-іонних батареях забезпечують живлення тягового приводу двовагонного поїзда Mireo Plus H потужністю 1,7 МВт.

Поїзд розрахований на швидкість руху до 140 км/год. Дальність ходу після повного заправлення воднем становить до 1200 км.

Потяг характеризується низькою вартістю життєвого циклу, можливістю швидкого заправлення - приблизно за 15 хв та полегшеною конструкцією кузовів вагонів, виконаних з алюмінію.

Перші сім водневих поїздів Mireo Plus H було введено у регулярну експлуатацію у столичному регіоні Німеччини у грудні 2024 року.