Ознак того, що транзит суден через Червоне море відновиться, не спостерігається. Кількість суден, що уникають цього маршруту, лише зростає, оскільки очікується, що хусити можуть повернутися до активніших дій у регіоні Червоного моря, повідомляє Splash, пише ЦТС.
Порівняно з 2023 роком цього року в обхід Червоного моря було перенаправлено 56% суховантажів, тоді як за аналогічний період 2024 року - 45%; танкерів із сирою нафтою - 48% (2023 року - 35%), танкерів, що перевозять нафтопродукти, - 52% (раніше 45%).
Близько 80% провізних потужностей ЗПГ-газовозів цього року також було перенаправлено.
У 2025 році транзит через Червоне море контейнеровозів щодо 2023 року скоротився на 90%, і ця тенденція зберігається.
За даними ABG Sundal Collier, загальна кількість суден, що проходять через Аденську затоку, скоротилася на 72%, що значною мірою вплинуло на економіку Єгипту, оскільки доходи Адміністрації Суецького каналу різко впали.
"Влада не бачить жодних ознак того, що криза судноплавства в Червоному морі найближчим часом закінчиться", - пише видання.
У S&P Global Market Intelligence попереджають, що "наразі збільшується ймовірність атак хуситів на військові кораблі США та їх союзників у Червоному морі та Аденській затоці, що становить загрозу для транзитних суден через невизначеність щодо вибору цілей хуситів".