Siemens Mobility у партнерстві з будівельною компанією Leonhard Weiss виграла частку першого великомасштабного контракту Deutsche Bahn (DB) на сучасні технології контролю та безпеки залізниці.

Контракт оцінений для консорціуму приблизно в 2,8 млрд євро. Він є частиною ширшої рамкової угоди вартістю 6,3 млрд євро, спрямованої на прискорення впровадження цифрових технологій, включаючи Європейську систему управління поїздами (ETCS) і сучасні цифрові блокування (DSTW), повідомляє ЦТС із посиланням на RAIL MARKET.

Цей довгостроковий рамковий контракт запроваджує нову модель закупівель у німецькому залізничному секторі. Замість того, щоб укладати кілька окремих контрактів, DB структурувала єдину великомасштабну угоду з визначеними зобов’язаннями щодо доставки та приймання.

Siemens Mobility та Leonhard Weiss нададуть стандартизовані платформні рішення, що скоротить терміни реалізації проекту з типових восьми років до кількох.

За словами генерального директора Siemens Mobility Майкла Пітера, така модель контрактів "знаменує собою зміну парадигми залізничної галузі".

CREZ8RYENPWKDQ9H

Водночас, повідомляється про те, що Siemens Mobility уклала чотири контракти для проекту високошвидкісної залізниці у Великій Британії HS2 із загальною вартістю замовлення приблизно 670 мільйонів євро. Ці контракти охоплюють сигналізацію, високовольтне електропостачання, оперативні телекомунікації та систему інженерного управління.

Для сигналізації компанія Siemens Mobility запровадить ETCS рівня 2 із системою автоматичного керування поїздами (ATO) на рівні автоматизації 2 (GoA2). Система замінить звичайні сигнали цифровим зв’язком безпосередньо з кабінами поїздів, підвищуючи ефективність і безпеку. Siemens Mobility надаватиме технічну підтримку щонайменше 15 років.

Буде розгорнуто також систему контролю та збору даних (SCADA) для інтеграції моніторингу та контролю залізничного обладнання в реальному часі, оптимізації планування технічного обслуговування та операцій. Компанія Siemens Mobility вже поставила подібні системи для лінії Elizabeth Line та інших великих залізничних проектів.

У співпраці з Costain Siemens Mobility проектуватиме та встановлюватиме високовольтні системи електропостачання, включаючи тягові та нетягові підстанції. Вони розподілятимуть електроенергію від національної електромережі до поїздів та інфраструктури HS2. Технічне обслуговування цих енергосистем триватиме щонайменше сім років.

Для телекомунікацій Siemens Mobility встановлюватиме та підтримуватиме оперативну телекомунікаційну систему та систему безпеки. За допомогою Глобальної системи мобільного зв’язку на залізниці (GSM-R), це гарантуватиме безпечний цифровий зв’язок між машиністами та центрами управління. Технічна підтримка надаватиметься щонайменше вісім років.

Високошвидкісна залізниця HS2 призначена для покращення сполучення між Лондоном і Вест-Мідлендсом з потенційним розширенням на північний захід. 225-кілометрова високошвидкісна лінія буде інтегрована з існуючою залізничною мережею, створюючи нові можливості подорожей для пасажирів і вантажних операторів.