За розрахунками аграріїв, якщо тариф на вантажні перевезення "Укрзалізниці" буде підвищено, то вартість транспортування зерна зросте на 30-40%. Це вплине на кінцеву вартість української продукції АПК. Тож, АТ УЗ і профільному міністерству наразі варто було б утриматися від чергового підвищення.

Як пише ЦТС з посиланням на РБК-Україна, про це заявив президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачьов.

"Ми зверталися до "Укрзалізниці", вони нас відправляють на міністерство. Рішення ще не ухвалено, всі чекають від міністерства. Але нам здається, що вже було кілька підвищень. І цього цілком достатньо, щоби не піднімати додатково ціну на зерно. Ми не підтримуємо", - наголосив Горбачьов.

Він вважає, що до розгляду ситуації варто залучити Антимонопольний комітет.

"Антимонопольний комітет має втручатися та має регулювати це ціноутворення. У них є законодавчі важелі для вирішення. Але, звісно, у зв'язку з виробничою необхідністю можуть і не звертати уваги на такі важелі", - зауважив Горбачьов.

Раніше представники металургів заявляли, що підвищення тарифів на залізничні перевезення на 37% буде коштувати виробникам мінімум 10 мільярдів грн та також призведе до зростання собівартості продукції.

А голова підкомітету промислової політики Комітету ВР з питань економічного розвитку Муса Магомедов вважає, що розгляд питання про індексацію залізничних тарифів в 2025 році стане визначальним драйвером впливу на роботу портової галузі, розвиток автодорожнього комплексу, стабільну роботу підприємств та інші пріоритети регіональної політики.