Українська промислова компанія "Інтерпайп" розробила два маршрути доставки своєї продукції залізничним транспортом, аби нівелювати ризики від блокування україно-польського кордону. Про це в інтерв’ю ЦТС розповів начальник управління логістики та митного контролю "Інтерпайп" Євген Анікін.
У першому випадку продукція завантажується на автофуру в Дніпрі, яка прямує до міста Мостиська на кордоні з Польщею. Там вона заїжджає на залізничну платформу, яка у складі вантажного потяга прямує до міста Форст (Німеччина), а вже звідтіля новий тягач її довозить до кінцевого клієнта. Якщо ж відправка буде не в Німеччині, то відповідно і сходити із залізничного потягу вона буде в іншому місці.
Окремий альтернативний варіант - залізницею на польський Хелм. Напіввагон вантажиться у Дніпрі або Нікополі, вивантажується в Хелмі, там же відбувається й сортування продукції по клієнтах і вже звідтіля автофурами доставляється до кінцевого пункту призначення. "Саме для другого варіанту (відправлення у напіввагонах) ми проводимо експерименти з метою розробити упаковку, що здатна витримати атмосферні опади та зберегти якість труб", - повідомив Анікін.
Зазначимо, що в першому варіанті завантаження фур на залізничні платформи здійснює "Контейнерний термінал Мостиська". Термінал у Німеччині, який обробляє контрейлерні потяг, розташований у місті Форст і належить Lion Group.
На українському терміналі використовуються спеціалізовані платформи та системи, які дозволяють завантажити будь-які напівпричепи. Перевантаження здійснюється за допомогою двох річстакерів, оснащених спеціалізованими захватами - комбіспредерами. На сьогодні це єдиний термінал в Україні, звідки контрейлерні поїзди вже відправляються на регулярній основі.