Тег: логистика
Перші пілотні партії для Кавказу вже формуються на складах компанії в Китаї і підуть Транскаспійським міжнародним транспортним маршрутом.
Проблема забезпечення водіями в нашій країні на сьогодні є критичною.
Оператор проекту - спільне підприємство турецької Arkas та німецької Duisport - позиціонує термінал як крайню точку залізничного коридору Баку-Тбілісі-Карс.
Без змін залишаються доставка посилок до 2 кг та відправка з селища чи села.
У І половині 2026 року країни ЄС мають розробити пропозиції з організації відповідних транспортних коридорів - залізницями, повітрям і морем.
Перший річковий контейнерний термінал Бангладеш з 2013 року працює нижче за свою проектну річну потужність, збитки за роки досягли приблизно 13,5 млн доларів.
Партнером стала "Укрзалізниця".
Компанія вже почала приймати перші вантажі за новою схемою.
Серед вступників авіаційного вишу залізничників можна буде побачити наступного року.
Натомість ставки на хендісайзи залишаються стабільними, бо судновласники відстоюють свої позиції за умов невеликого вибору тоннажу в регіоні.
Першим етапом стане встановлення такої системи на чотирьох суднах філії "Дельта-лоцман", в тому числі з використанням GPS-трекерів.
Поруч мав бути логістичний центр і контейнерний термінал від приватної компанії Metrans, але до цієї локації упродовж чотирьох років так і не провели залізничну гілку.
Криза у сфері контейнерної логістики загострюється в росії через нові регіональні обмеження.
Перші поштомати компанія встановить в Києві та Одесі.
Група розраховує, що придбання Locus дозволить їй скоротити глобальні витрати на доставку приблизно на 100 млн євро на рік.
Термінал зміцнить інфраструктуру, яка має стратегічне значення для безпеки Польщі та східного флангу НАТО.
Угоди, які були реалізовані на контейнерному ринку України в цьому році, аналізує Олександр Степанюк з UNI-LAMAN GROUP.
Перші 11 машин уже працюють на маршрутах.
Створення великого логістичного центру дозволить стимулювати зовнішню торгівлю та диверсифікувати економіку Алжиру.
За словами аналітика, стабільними залишаються лише ставки до країн Східного Середземномор’я.
