Група "Інтерпайп" у співпраці з партнерами налагодила перевалку трубної продукції в грузинському порту Батумі для подальшої доставки клієнтам на Кавказі і в країни Середньої Азії. Також компанія перенесла балкові операції з порту Констанци до Варни в Болгарії.
Про це начальник управління логістики та митного контролю "Інтерпайп" Євген Анікін розповів в інтерв’ю ЦТС.
Із початку повномасштабного вторгнення, коли порти Одеси не приймали вантажні судна, компанія працювала через Ізмаїл з доставкою до Констанци. У січні, коли відновив роботу порт в Одесі, "Інтерпайп" став одними із перших, хто відправив звідти свій вантаж. "Зараз туди поступово повертаються контейнерні лінії, - каже Анікін. - І це позитивна динаміка. Паралельно продовжуємо працювати і з балкерами. Тобто доставляти невеликі партії з одного порту в другий невеликим судном і там перевантажувати на більший. Але тепер балк можливий не тільки через Ізмаїл, а і з Одеси. Переглянувши ціни, балкові операції ми перенесли з порту Констанци до Варни в Болгарії. Це дозволило знизити витрати на 46%. За 5 місяців це дало нам понад 1 млн дол. економії".
Із початку повномасштабного вторгнення промислова компанія постійно переглядає свої логістичні шляхи для того, щоб знизити витрати. До цього року доставка в Азербайджан, Вірменію, Узбекистан, Таджикистан здійснювалася автотранспортом через Європу. Але альтернативу знайшли в мультимодальних перевезеннях, із задіянням кількох видів транспорту. Нині труби доставляють морем до порту Батумі, далі вони їдуть до клієнта автомобільним чи залізничним транспортом. "У Батумі спільно з нашими партнерами наразі створено хаб, в якому вивантажується і сортується продукція, подібно до того, як це організовано в американському Х’юстоні, - повідомив Анікін. - Також ми провели переговори з локальними залізничними операторами і отримали оптимальні розцінки".
За 7 місяців завдяки такому формату перевезень "Інтерпайп" зекономив понад 900 тис. дол. На сьогодні у чорноморському регіоні - це бажаний клієнт. Протягом двох років компанія збільшила базу потенційних перевізників морем більш, ніж в 10 разів, що дозволяє обирати надійного оператора за оптимальну ціну.