Оператор інфраструктури залізниць Чехії Správa železnic (SŽ) завершив реконструкцію Браницького мосту (Branický most) за проектом вартістю 103 млн євро. Цей одноколійний залізничний міст із пішохідною доріжкою через річку Влтава в Празі експлуатувався з 1964 року і використовувався переважно для пропуску вантажних поїздів в обхід центру столиці.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Проект був реалізований за фінансової підтримки Європейського союзу - із фонду Connecting Europe Facility (CEF) надійшло 60,9 млн євро.
Роботи в рамках проекту розпочалися влітку 2023 році. Вони включали оновлення дренажної та гідроізоляційної системи, укладання другого шляху, а також заміну мосту через вулицю Удольні та модернізацію залізничної станції Прага-Качерів, де з'явився ліфт та новий пішохідний міст.
Як підрядники виступили компанії Metrostav TBR, PORR, Elektrizácia železnik Praha та GJW Praha.
У жовтні 2024 року було проведено тестові поїздки на ділянці лінії з Браницьким мостом.
Оновлений двоколійний Браницький міст необхідний для освоєння додаткового пасажиропотоку, який з'явиться після завершення модернізації станції Сміхів та планованої реконструкції залізничного мосту у Витоні - ним слідуватимуть пасажирські потяги сполученням Прага-Бероун-Пльзень з максимальною швидкістю 100 км/год.