Прибуток міжнародних контейнерних перевізників у II кварталі 2024 року збільшився до 10,2 млрд доларів. На результат вплинули обсяги вантажоперевезень, що зросли, і стрибок ставок фрахту після зміни маршруту в обхід Південної Африки.

Про це пише ЦТС з посиланням на Bloomberg.

Чистий прибуток найбільших світових ліній, включаючи AP. Moller-Maersk і COSCO Shipping Holdings, майже подвоївся в порівнянні з I кварталом цього року і перевищив показник 8,88 млрд доларів у II кварталі 2023 року.

Судноплавна галузь, яка транспортує до 80% товарів світового ринку, процвітала під час пандемії на тлі високого споживчого попиту та пов'язаних із пандемією збоїв у ланцюжках поставок.

В останньому кварталі 2023 року галузь звітувала про збитки, і тепер судноплавні лінії знову отримують вигоду з позитивних факторів попиту та пропозиції, відновлюючи прибуток, який все ще набагато нижчий від пікових значень, що спостерігалися в період пандемії.

Спостерігається скорочення контейнерних обсягів, оскільки напруженість у Червоному морі змушує судна вибирати обхідний маршрут, що, відповідно, допомогло підняти спотові ставки на контейнери та сприяло завантаженості в деяких великих портах.

Вантажообіг у всьому світі, згідно з даними Container Trades Statistics, досяг історичного максимуму у II кварталі 2024 року - 46,4 млн TEU, що перевищує попередній рекорд у 46,2 млн TEU за аналогічний період 2021 року.