Українська промислова група "Інтерпайп" тестує новий логістичний маршрут доставки своєї продукції до країн ЄС з використанням залізниці і автотранспорту. Зокрема, через термінал у польському Хелмі.

Про це в коментарі ЦТС повідомив директор із закупівель і логістики компанії Олексій Яновський.

На запитання, чи не розглядає компанія можливість перевезень своїх вантажів до Європи внутрішніми водними шляхами, топ-менеджер відповів: "Інтерпайп" дуже уважно вивчав можливості використання Дунаю для здійснення доставок до країн ЄС. Але, на жаль, поточний рівень сервісу не дозволяє конкурувати з прямими автомобільними перевезеннями ані з економічної точки зору, ані з точки зору транзитного часу".

Натомість, за його словами, зараз компанія здійснює тестові відправлення труб залізничними вагонами до терміналу, що має широку залізничну колію, в місті Хелм (Польща). Далі відбувається перевантаження в автомобілі та доставка продукції до кінцевого пункту призначення. 

"Цей спосіб відносно економічно обґрунтований, зважаючи на поточний рівень ставок на автомобілі, але має ряд недоліків, зокрема, встає питання боротьби з іржею на поверхні труб. Однак навряд чи цей спосіб доставки буде прийнятним для залізничної продукції з огляду на крайню сенситивність цієї продукції до умов зберігання та транспортування. Тож, для залізничних коліс та колісних пар все ж прямі автомобільні перевезення, ймовірно, залишаться найбільш доцільним способом доставки клієнтам в Європу", - зауважив Яновський.

Раніше повідомлялося, що "Інтерпайп" уклав угоду на постачання залізничних коліс для корпорації Greenbrier.

Загалом, в 2024 році український виробник в сегменті вантажних вагонів планує поставити на ринок ЄС 20 тис. колісних пар (40 тис. коліс). Окрім того, в межах різних контрактів буде відвантажено майже 105 тис. коліс.