Побудований компанією Vossloh поїзд для заміни рейок, який працював спільно з поїздами для їх транспортування, показав високу продуктивність та ефективність в ході реконструкції високошвидкісної лінії Кельн - Рейн/Майн - протягом одного місяця за його допомогою замінили понад 100 км рейок.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Технологічний процес включав стикове зварювання оплавленням з використанням спеціальної машини, вивантаження нових рейок та навантаження замінених.

За рахунок високої швидкості виконання робіт, що досягала 4000 м шляху за зміну, витрати часу на заміну рейок та тривалість закриття лінії для руху поїздів було скорочено до мінімуму.

Реконструкцію однієї з найважливіших високошвидкісних ліній у Німеччині, якою курсують 120 поїздів ICE на день, вдалося провести в рекордні терміни.

Поїзд компанії Vossloh неодноразово показував свої високі характеристики і за межами Німеччини, зокрема у Швеції, під час усунення пошкоджень колії на інтенсивно використовуваній лінії Malmbanan після двох сходів із рейок. Незважаючи на несприятливі погодні умови, пошкоджені рейки були замінені максимально швидко, що дозволило відновити перевезення руд з шахт, розташованих на півночі країни.