Великі контейнерні лінії запускають прямі сервіси з Китаю до Мексики, що свідчить про зростання обсягів торгівлі між цими країнами, повідомляє The Loadstar, пише ЦТС.
"Раптова популярність Мексики серед китайських експортерів, це, можливо, результат великих прямих інвестицій китайських компаній, у тому числі у виробництво в цій країні", - пише видання.
"Другий передбачуваний фактор полягає в тому, що порти тихоокеанського узбережжя Мексики є альтернативними воротами на ринок США, щоб уникнути американських мит на китайські товари і продукцію", - додають в The Loadstar.
Аналіз торгівлі між Китаєм та Мексикою, проведений Loadstar Premium, показав, що вантажообіг трьох основних портів Мексики Мансанільо, Ласаро-Карденас та Енсенада у річному вирахуванні зріс приблизно на 12%. За даними eeSea, на тлі зростання імпорту ці порти працюють уже на межі своєї проектної потужності.
На тлі зростання торгівлі між цими країнами CMA CGM з 11 травня запускає щотижневий сервіс Mexico Express (M2X), на якому буде задіяно вісім контейнеровозів. "Ця ініціатива відповідає динаміці ринку в регіоні", - прокоментував перевізник.
15 травня OOCL та COSCO також планують запустити спільний сервіс Китай-Мексика. Цього ж дня власний сервіс, що поєднує ці країни, представить і MSC.