UZ Cargo Poland, дочірня компанія "Укрзалізниці", має намір стати повноцінним залізничним оператором в Польщі. Для цього компанії потрібно отримати як мінімум один локомотив.
Про це в інтерв’ю ЦТС розповів Тимофій Мураховський, директор із комерційної роботи і логістики АТ "Укрзалізниця".
Зокрема, Мураховський зазначив, що наразі UZ Cargo Poland не має ні вагонів, ні локомотивів. Компанія зараз займається передусім транспортно-експедиційним обслуговуванням клієнтів.
"Ми зараз працюємо над отриманням відповідної ліцензії для здійснення перевезень. Для цього необхідно мати локомотив. Якщо у тебе є тільки вагони, то ти власник вагонів. І власне перевезення ти не зможеш робити, тому що нічим буде везти ці вагони… Одна з основних вимог - треба мати щонайменше один локомотив", - поділився він з ЦТС.
На запитання, чи йде мова про сертифікацію в Польщі локомотивів, які вже є в парку АТ УЗ, Тимофій Мураховський відповів: "Мова йде саме про придбання, а не про використання наявного рухомого складу, який зараз перевозить вантажі в Україні. Причина такого рішення полягає в тому, що рухомий склад, який нині використовується на колії 1520 мм, необхідно сертифікувати для роботи в Польщі. Це досить складна процедура. Наші колеги з Литви намагалися це зробити, вони витратили на це майже рік, але успіху в цьому так і не досягли".
Далі він уточнив, що локомотиви планують придбати або ж брати в оренду.
Нагадаємо, що компанія UZ Cargo Poland була зареєстрована влітку минулого року. Нещодавно повідомлялося, що UZ Cargo Poland буде надавати комплекс послуг з міжнародного перевезення в який входить: оплата залізничного тарифу по території Румунії та Польщі та експедирування вагонами за межами України.
Також можна нагадати, що в 2022 році керівництво УЗ заявляло, що не бачить необхідності у допуску локомотивів європейських перевізників на мережу УЗ до прикордонних станцій.