За 2023 фінансовий рік з 1 жовтня 2022 по 30 вересня 2023 року транзит через Панамський канал склав 510,4 млн тонн Панамського каналу (PC/UMS, одна тонна PC еквівалентна 100 куб. футів вантажомісткості). Це на 1,5% нижче за показник 2022 року.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Проблеми з транзитом суден Панамським каналом почалися навесні цього року з початком найсильнішої посухи за 143-річну історію каналу через висихання озера Гатун, що живить його.

У травні адміністрація вже запровадила перші обмеження, що призвело до утворення черги із судів та збільшення часу їхнього проходу через канал. 

Майже 4 млн доларів заплатила японська нафтогазова компанія Eneos на аукціоні, щоб отримати слот на прохід через Панамський канал.

За даними Адміністрації Панамського каналу, за підсумками 2023 фінансового року зростання тоннажу, що пройшов через канал, відбулося тільки в сегменті автомобілевозів - плюс 9,7% до 49,9 млн тонн PC/UMS.

Основний обсяг за підсумками фінансового року припадає на контейнеровози - 192,8 млн тонн PC/UMS. Порівняно з 2022 роком тоннаж скоротився на 1,8%. На другому місці - танкери, включаючи LPG- та LNG-газовози - 166,8 млн тонн PC/UMS (мінус 1,3%). На третьому місці балкери з 74,5 млн тонн PC/UMS (мінус 11,8%).