Залізничні оператори рф планують просити уряд країни-агресора зняти запроваджену з 2016 року заборону на продовження терміну служби вантажних вагонів. Мінтранс росії готовий розглянути послаблення - розширити перелік типів вагонів, яким можна продовжити термін служби під час модернізації або навіть без неї за умови технічної справності.

Як передає ЦТС, про це пише Комерсант.

Зазначається, що причиною такого кроку є скорочення випуску вагонів в росії та різке зростання цін на них. Вагонні оператори відзначають, зокрема, дефіцит рухомого складу для перевезення контейнерів, оскільки вагонобудівники рф зосередилися на випуску таких типів вагонів, як цистерни, зерновози і напіввагони.

Російські аналітики вважають ідею частково виправданою, але небезпечною для вагонобудування в рф, оскільки вона може призвести до масової відмови від контрактів на нові вагони та насичення ринку країни-агресора старими вагонами із сусідні країн, куди їх свого часу продавали.

Раніше повідомлялося, що вагонобудівні підприємства рф через дефіцит касетних підшипників змушені були відмовитися від виробництва інноваційних вагонів з підвищеною місткістю, та повернутися до виготовлення типових моделей.