Національне товариство залізниць Франції (SNCF) створило дочірню компанію SNCF Renewables, яка займеться встановленням панелей сонячних батарей на вільних земельних ділянках та дахах будівель.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

SNCF має 100 тис. га земельних ділянок, з яких 80 тис. га використовуються в основній діяльності. Прогнозується, що до 2030 року сонячні електростанції забезпечать генерацію до 20% споживаної електроенергії SNCF.

Для цього планується побудувати до 2030 року сонячні електростанції сумарною піковою потужністю 1000 МВт.

SNCF є одним із найбільших у Франції споживачів енергії. Щорічно компанія закуповує 9 ТВт·ч електроенергії для тяги 15 тис. поїздів та забезпечення роботи 3000 станцій та інших споживачів.

Наразі SNCF Gares & Connexions - дочірнє підприємство оператора інфраструктури Національного товариства залізниць Франції SNCF Réseau спільно з французькою компанією Tenergie виконують роботи зі встановлення сонячних батарей сумарною піковою потужністю 30 МВт на прилеглих до залізничних станціях територіях.

Вже встановлені сонячні батареї на дахах станційних будівель та навісах над платформами на Північному вокзалі Парижа та станції Нім-Пон-дю-Гар.

Крім того, оператор пасажирських перевезень SNCF Voyageurs підписав 25-річний контракт з компанією Voltalia на постачання електроенергії з вітряної електростанції, яка зараз споруджується в регіоні Нова Аквітанія на південному заході Франції. До 2026 року частка енергії з відновлюваних джерел у загальному обсязі електроенергії, що споживається оператором SNCF Voyageurs на тягу поїздів, повинна збільшитися до 40-50 %.

Перед SNCF стоїть завдання до 2030 року скоротити порівняно з 2015 роком викиди парникових газів в експлуатаційній роботі на 30%, а у сфері використання нерухомості - на 50%.