Підсанкційний в Україні "Трансмашхолдинг" підписав з індійською компанією Rail Vikas Nigam Limited (RVNL) угоду про створення спільного підприємства, яке займатиметься виробництвом та сервісним обслуговуванням електропоїздів Vande Bharat.
Як пише ЦТС з посиланням на інформацію російської компанії, індійська сторона володітиме лише 25% створюваного підприємства, в той час як росіяни - 75%.
Виробництво рухомого складу планують налагодити в місті Латур (штат Махараштра) протягом 5 років з моменту підписання угоди.
"Трансмашхолдинг" і RVNL планують виготовити 120 електропоїздів зі спальними місцями.
Vande Bharat - це індійські електропоїзди, що курсують на відносно недалекі, за індійськими мірками, відстані - в межах одного дня. Наразі поїзди обладнані сидячими місцями, а в подальшому планують впровадити курсування електропоїздів Vande Bharat зі спальним місцями.
Зараз "Індійські залізниці" обслуговують 50 Vande Bharat на 25 маршрутах. Рухомий склад виготовляється в Ченнаї на заводі Integral Coach Factory "Індійських залізниць".
Відзначимо, що на тлі західних санкцій проти рф через війну останньої проти України, Індія стала одним з великих ринків, на який країна-агресор переорієнтовує свій експорт. Так, після початку російського вторгнення в Україну Індія значно збільшила імпорт російської нафти, яка стала небажаною для західних країн. Її частка на індійському ринку збільшилася до рекордного високого рівня - 23% (до війни цей показник становив лише 2%). Індія стала найбільшим покупцем нафти з росії після Китаю.
Купуючи російську нафту, Індія переробляє її та у вигляді готових нафтопродуктів продає до країн ЄС.
"Трансмашхолдинг" знаходиться під санкціями в Україні з жовтня 2016 року. Вони були накладені після того, як на "Луганськтепловозі", власником якого є ТМХ, почався демонтаж обладнання з подальшим вивезенням в росію.
США наклали санкції на "Метровагонмаш", що входить до складу ТМХ. Це підприємство звинувачується у причетності до випуску військової продукції.