Консорціум японських компаній завершив випробування першого у світі чотиритактного суднового двигуна на аміаку, повідомили в судноплавній компанії NYK Line, пише ЦТС.

Випробування проводять у рамках проекту з перевірки можливостей експлуатації вантажних суден, що працюють на аміаку.

До консорціуму увійшли такі компанії, як NYK Line, IHI Power Systems Co., Ltd. (IHI Power Systems), Nihon Shipyard Co., Ltd. (Nihon Shipyard), Japan Engine Corporation, а також класифікаційне товариство Nippon Kaiji Kyokai (ClassNK).

Спільна робота розпочалася у жовтні 2021 року. А у квітні 2023 року IHI Power Systems розпочала експлуатаційні випробування суднового двигуна на своєму заводі в Ота.

"Хоча аміак не виділяє вуглекислий газ при згорянні, і його вважають одним із кандидатів на роль палива майбутнього, поводження з ним небезпечне через токсичність. У ході цих демонстраційних випробувань, при ретельному забезпеченні всіх заходів, було збільшено співвідношення змішування паливного аміаку в двигуні до 80%, а також проведено перевірку пристроїв нейтралізації газів, що відпрацювали, і систем подачі палива", - йдеться у спільній заяві компаній.

Двигун на аміаку буде встановлений на буксир A-Tug, будівництво якого планується закінчити у червні 2024 року.

До цього моменту буде продовжено наземні випробування для досягнення максимального скорочення викидів парникових газів за рахунок підвищення швидкості сумісного спалювання.

Крім того, на основі цих досліджень буде розроблятися як допоміжний двигун з діаметром циліндра 250 мм, який встановлять на танкері, що працює на аміаку.

Постачання заплановано на жовтень 2026 року.

ammonia-fuelled-engine-nyk-consortium