Науково-дослідний інститут залізничного транспорту Республіки Корея (KRRI) розробив систему автоматичного обстеження об'єктів залізничної інфраструктури, наприклад опор мостів, з використанням дронів та технології штучного інтелекту. Система включає дрон, мобільну наземну станцію керування дроном та програмне забезпечення виявлення несправностей на основі обробки отриманих зображень.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Дрон оснащений двома відеокамерами для виявлення таких дефектів, як тріщини, відшарування та фарбування бетону, оголення арматури, наявність протікання води та корозія. За даними KRRI, рівень виявлення дефектів перевищує 85%.

Захоплені дроном зображення розпізнаються з ймовірністю 90% і більше.

Розташування дефекту визначається з точністю до 100 мм, що дозволяє створювати карту локалізації ушкоджень. Польотом дрону управляє автоматизована навігаційна система без участі людини з точністю позиціонування до 700 мм.

Максимальна дальність польоту становить 1 км навіть у зонах зі слабким покриттям сигналу глобальної супутникової навігаційної системи. Спеціалізована випробувальна агенція визнала результати функціональних випробувань, що проводилися протягом трьох місяців, задовільними.

Державний сертифікаційний орган Korea Testing Laboratory підтвердив відповідність автоматизованої системи моніторингу стану інфраструктури національним стандартам безпеки.

Система сконструйована KRRI у рамках національної науково-дослідної програми Міністерства державних територій, інфраструктури та транспорту Республіки Корея з бюджетом 6,99 млн долларів.

У проекті створення автоматизованої системи моніторингу з використанням безпілотних транспортних засобів поряд з KRRI брали участь також національний оператор Korail, державні залізниці KNR, університет Седжона, а також компанії-постачальники Yukon System і Softgraphy.

Система розробляється протягом чотирьох років з червня 2019 року.