Тег: Южная Корея
Програма інвестицій спрямована на посилення можливостей США та їх союзників у морській сфері, включаючи американське суднобудування.
Розглядаються різні механізми залучення, зокрема інструменти державних закупівель та державно-приватного партнерства.
Йдеться про відновлення інфраструктури морських портів України, модернізацію спеціалізованого флоту та впровадження електронних систем портового управління.
Крок позиціонується як найбільша корейська промислова інвестиція в історії США.
Збільшення портфеля замовлень цього року багато в чому обумовлено побоюваннями введення США підвищених зборів для суден, які стосуються Китаю.
В США вперше за 50 років розміщено експортне замовлення на ЗПГ-танкер.
Судно матиме льодовий клас PC 3 і зможе прокладати шлях у льодах завтовшки 1,5 метра, працюючи за температур до -45 градусів за Цельсієм.
Держагентство відновлення підписало меморандум з провідним виробником асфальтобетону в Кореї.
Компанії підписали стратегічну угоду.
Для порівняння, у грудні 2024 року корейські суднобудівники отримали 6% світових замовлень, тоді як китайські - 82%.
Обсяг продажів суднобудівної компанії у 2024 році досяг близько 7,7 млрд доларів.
Вартість угоди оцінюється в 100 млн євро.
За частки 20% це буде найнижчий рівень з 2016 року.
Авіакомпанія заплатила за 63,88% акцій Asiana близько 1,05 млрд доларів.
Біля Пусана буде побудований новий порт з подальшим його об'єднанням з існуючим.
В столиці Південної Кореї експлуатуються шість залізничних ліній сумарною довжиною 71,6 км.
Північнокорейські військові підірвали як автомобільне, так і залізничне сполучення з Сеулом.
Проєкт вартістю понад 1,5 млрд доларів передбачає спорудження лінії завдовжки 39 км із 45 зупинками та депо.
Одну кулю виявили на стоянці літаків біля одного з терміналів, ще кілька куль помітили у межах аеропорту.
На верфях Philly Shipyard з 2000 року було збудовано майже половину великотоннажних цивільних суден у США.