У січні 2025 року верфі Південної Кореї випередили китайські, отримавши 62% світових замовлень з тоннажу.

Як пише ЦТС, про це повідомляє Maritime Executive з посиланням на звіт Clarkson Research.

Для порівняння, у грудні минулого року корейські суднобудівники отримали 6% світових замовлень, тоді як китайські - 82%.

Так в січні на корейських верфях було законтрактовано будівництво суден сумарною валовою місткістю 900 тис. CGT (компенсованих валових тонн).

Китай отримав 19% від сумарного замовленого тоннажу, чи 270 тис. CGT.

У січневому портфелі замовлень корейських верфей серед іншого 13 газовозів - одне судно побудує Samsung Heavy Industries, решта - HD Korean Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE). "Замовлення у Південної Кореї на судна з вищою вартістю, великотоннажні. Китайці отримали замовлення на 21 судно, але з нижчою вартістю", - пояснюють у Clarkson Research.

Загалом Китай продовжує домінувати у глобальному портфелі замовлень. Його частка за тоннажем становить 58%, або 91,5 млн CGT. На Південну Корею припадає 24% замовлень, або 37 млн CGT.

Загалом корейські верфі мають позитивний прогноз на 2025 рік. Так, HD KSOE збільшила свій прогноз на 30% щодо цільового показника 2024 року.

"Samsung Heavy Industries ще не опублікував результати за 2024 рік і свій прогноз, але в компанії зазначають, що прогноз на цей рік трохи вищий, ніж минулого. Hanwha Ocean зазначила, що очікує на стабільне зростання у 2025 році", - пише видання.

У 2024 році операційний прибуток HD Hyundai Heavy Industry збільшився майже на 50%, зростання консолідованої виручки склало 10%. Прибуток HD KSOE зріс на 400% і перевищив 960 млн доларів, при цьому продаж збільшився на 20% до 17,5 млрд доларів.

Hanwha Ocean минулого року продовжила реструктуризацію колишньої Daewoo Shipbuilding (DSME) та вперше з 2020 року досягла прибутку. Продаж Hanwha Ocean за підсумками минулого року становив близько 7,5 млрд доларів, операційний прибуток - 166 млн доларів.

Про прибуток повідомляють і корейські суднобудівні підприємства середнього розміру. Так, річний прибуток HJ Shipbuilding склав 6,3 млн доларів, незважаючи на зниження виручки на 13%.

"Корейські суднобудівники удосконалюють свою бізнес-стратегію. Наприклад, KSOE продовжує приділяти більше уваги "зеленим" технологіям та автоматизації, а також отримує замовлення на ЗПГ-газовози, - пише Maritime Executive. - У березні компанія планує подати свою першу заявку у тендері на контракт із судноремонту, пов'язаний із ВМС США, і розраховує на два-три контракти у 2025 році. Минулого року Hanwha Ocean отримала перші два контракти з ВМС США на ремонт суден і націлюється ще на шість контрактів, на додаток до будівництва ЗПГ-газовозів, підводних човнів та двопаливних контейнеровозів, що працюють на ЗПГ".