На Кілійському суднобудівно-судноремонтному заводі (КСРРЗ) триває підготовка до створення нового несамохідного судна з використанням конструкцій суден-донорів.  

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Українського Дунайського пароплавства.

На сліп підняті два перших ліхтера які виступають донорами. Визначені дефекти, розпочався ремонт із заміню металу.

"Технологія будівництва барж типу SLG з ліхтерів-донорів не нова. Після розвалу ще радянської системи ліхтерних перевезень сотні ліхтерів залишились незатребуваними, оскільки використання цих невеличких суден довжиною лише 40 метрів у якості річкових барж економічно недоцільне. Але на основі ліхтерів можна створювати справжні баржі з великою вантажопідйомністю", - йдеться в повідомленні.

Нове судно будується шляхом конверсії - стикування двох ліхтерів через вставку, що вирізається із третього ліхтера.

Зазначається, що перші баржі з ліхтерів (усього 18 одиниць) проекту UDP SL були побудовані у 1998-2000 роках.

Проект розроблений спільно Кілійським заводом та Морським інженерним бюро. У 2001-2005 роках було побудовано ще 20 барж на основі вже удосконаленого проекту UDP SLG, також розробленого КСБСРЗ та МІБ. Довжина баржі SLG - 76,5 м, осадка - 3,1 м, вантажопідйомність - 2200 т.

"Тривалий час будівництво не проводилося. У 2017 році запланували зробити ще 40 суден, проте у підсумку Кілійській завод виготовив лише дві баржі SLG-21 та SLG-22, побудовані за проєктом ТОВ "ГРАНД ІНЖИНІРИНГ", - додали в пароплавстві.

Наразі в УДП залишилося 86 ліхтерів. 

"Плануємо у найближчі 2-3 роки повністю закрити питання ліхтерів: всі судна, які ще перебувають у задовільному технічному стані будуть "перетворені" на баржі. УДП має отримати ще 5-6 баржевих караванів", - підсумували в УДП.

photo_2023-03-01_17-14-00

photo_2023-03-01_17-14-01

photo_2023-03-01_17-14-01 (2)