Українське Дунайське пароплавство повідомляє, що в єдиний судноремонтний підрозділ УДП увійде ХОСП "База технічного обслуговування флоту", пише ЦТС.

"Цього року БТОФ виконала 132 міжрейсових ремонтів самохідного флоту та 109 - несамохідного. Несамохідний флот - це в основному слюсарні та зварювальні роботи, діагностика і заміри товщин корпусів для пред’явлення Регістру судноплавства. По самохідному флоту реалізовано 566 замовлень: слюсарні, зварювальні, теслярські роботи, ремонт електроавтоматики, встановлення кондиціонерів та іншого обладнання", - йдеться в повідомленні.

Керівник Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко зазначив, що одна з проблем полягає у тому, що значна частина робіт - термінова. Оскільки флот старий, тому постійно виникає потреба у незапланованих ремонтах. Запчастини до механізмів суден вже не випускаються, доводиться проводити їх пошук та закупівлю під кожне судно окремо

"Як зробити організацію робіт, закупівлю матеріалів, запасних частин, розподіл технічного персоналу більш ефективними? З огляду на зростання кількості та обсягів задач, оптимальне рішення полягає у об’єднанні всіх судноремонтних підрозділів УДП в єдину структуру. Приєднання БТОФ до КСБСРЗ дозволить уніфікувати документообіг, досягти більш спланованої та скоординованої роботи судноремонтників", - додав він.

Москаленко запевнив, що реорганізація не передбачає звільнення працівників БТОФ з наступним працевлаштуванням. Колектив бази налічує приблизно ста співробітників (слюсарно-механічна ділянка, лабораторія автоматики, газозварювальний, малярський, теслярський цехи, БЕРНК, адмінперсонал), і всі вони будуть автоматично переміщені на аналогічні посади у новій структурі.