В Українському Дунайському пароплавстві буде створена єдина комплексна інфраструктура з обслуговування флоту, яка відповідає міжнародним стандартам ISO. 

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію УДП.

"Процес реформи триває з початку 2023 року. Перший етап виконаний: реорганізований "Підмінний екіпаж". Роботи із міжрейсового ремонту секцій тепер сконцентровані на дільниці з ремонту несамохідного флоту БТОФ. У четвертому затоні організовано ділянку з ремонту несамохідного флоту на базі плавмайстерні 322 (96 км)", - йдеться в повідомленні.

Раніше ремонтна бригада з 96 км Дунаю на катері йшла на нижній рейд, де знаходилися баржі, що ремонтувалися. Перехід від 4-го затону займав три години, що означало втрати робочого часу, пального та моторесурсу катера. Роботи (наприклад, з нанесення вантажних марок) проводилися на ділянці з сильною течією (на рейді) і людину, яка впала за борт, могло затягнути під воду, незважаючи на рятувальний жилет, в затоні такі ризики зведені до мінімуму.

"Для забезпечення виробничих процесів обладнується берегова інфраструктура: прокладаються електромережі та перехідні трапи з берега та між баржами. Оптимальна кількість барж, що одночасно перебувають у ремонті - 4 одиниці. В основному це роботи міжнавігаційного характеру: зварювальні роботи, рихтування кришок трюмів, ремонт швартовних лебідок, електродвигунів брашпилів і т. д.", - додали в пароплавстві.

Зазначається, що роботи на рейді тепер виконуються у вийняткових випадках, якщо виникла потреба у відновленні надпланової кількості флоту.

"Встановлені дуже жорсткі вимоги щодо звітності і контролю. Заявка надходить через електронний документообіг, майстер разом із суперінтендантом виходять на об'єкт, складають детальне замовлення з фотофіксацією та переліком робіт в електронній картці, що зберігається у базі заявок на ремонт. Після завершення робіт також обов’язкова фотофіксація за принципом "було- стало", - підкреслили в УДП. 

Протягом січня-лютого на ділянці з ремонту несамохідного флоту здійснено ремонт 20 барж. Витрати часу та матеріалів знизилися за рахунок нового підходу до організації робіт.

Наступний етап реформи - формування у четвертому затоні цілісної інфраструктури з обслуговування флоту УДП.

Зокрема, заплановано провести екологічний аудит: територія буде розчищення від сміття, якісно модернізовані системи утилізації лляних вод. Також буде проведено розширення судноремонтної інфраструктури та створено безпечні та комфортні умови праці. Крім того, буде посилено систему охорони та контролю: реконструкція огорожі, прохідної, встановлення відеоспостереження, та створено ефективну систему забезпечення: модернізація складських приміщень, диджиталізація обліку та документообігу. 

"Наша мета - створити інфраструктуру обслуговування флоту, яка відповідає стандартам ISO. Процес розпочато, створюється дорожня карта модернізації по кожному з напрямів", - підсумували в Українському Дунайському пароплавстві.

photo_2023-02-24_10-50-21

photo_2023-02-24_10-50-22

photo_2023-02-24_10-50-23