Українське Дунайське пароплавство повідомило, що екіпажі 12 суден пароплавства перейшли на роботу за новими штатними розкладами. Це майже половина флоту, що перебуває в експлуатації, пише ЦТС.
Минулого року в УДП розпочата реформа комплектування екіпажів.
"На кожному судні передбачено три судноводія, баржевий караван може працювати в режимі 24/7 - відповідно оборот флоту зростає на 30%. Загальна кількість членів екіпажу дещо зменшується. Проте за рахунок збільшення обороту і оптимізації складу команди зростають зарплати. Вивільнені члени екіпажів перерозподіляються на інші судна", - йдеться в повідомленні.
Наразі команди УДП можуть обирати один з двох штатних розкладів для свого типу суден.
Для буксирів-двотисячників типу "Рига/Іваново" та "Запоріжжя" це 9 або 10 членів екіпажу (залежно від кількості механіків). Для самохідних суден типу "Капітан Антипов" - 7 або 8 членів екіпажу.
Обов’язкова умова - наявність трьох судноводіїв. Як мінімум два з них з категорією "С" (капітан і старший помічник капітана/або змінний капітан). Третій судноводій (другий помічник капітана) може бути з категорією "А". Під час рейсу він вивчає специфіку Дунаю, отримує необхідний досвід для здобуття категорієї "С" у перспективі.
За новим штатним розкладом вже працюють екіпажі теплоходів "Ігор Момот", "Михаїл Попов", "Задонськ" ("Чигірін"), "Русе", "Констянтин Борисов", "Капітан Мещеряков", "Капітан Жидков", "Механік Ян", "Григорій Морозов", "Капітан Ширков", "Механік Сушков" та "Капітан Гайдай".
Найближчим часом до них приєднаються екіпажі теплоходів "Загорськ" ("Чугуїв"), "Хабаровськ" ("Маріуполь") та перший із "трьохтисячників" - "Кузьма Галкін" ("Миколаїв").