Компанії LTG Cargo та Innofreight організували перевезення вугілля з порту Клайпеда до Польщі у інноваційних модульних вагонах, які дозволяють значно скоротити час перевантаження сировини на кордоні з широкої на європейську колію.

Як пише ЦТС з посиланням на Kurier kolejowy, вагони завантажуються в Клайпедському порту та транспортуються до терміналів в Каунасі або Шештокаї, куди заходить колія європейського стандарту. Там відбувається перевантаження модульних контейнерів і далі поїзд прямує до польського Бранево, звідки імпортована сировина розподіляється кінцевим споживачам.

Таким чином, при зміні колій відбувається не перевантаження вантажу з вагонів, а по суті перестановка вагонів на відповідні платформи. Це дозволяє значно економити час.

Як писав ЦТС на початку минулого року, подібні інноваційні вагони планували використовувати для перевезень руди у Словаччині від кордону України.

Спеціальні інноваційні модульні вагони та контейнери були розроблені австрійською компанією Innofreight. Концепція полягає в тому, що платформи можуть бути обладнані різними надбудовами з урахуванням вантажів, що перевозяться.